• 5 stars: 0 (0%)
  • 4 stars: 0 (0%)
  • 3 stars: 0 (0%)
  • 2 stars: 0 (0%)
  • 1 star: 1 (100%)
C
Christina

I ordered two of these light fixtures and both came with the globes fully shattered. I emailed the customer service email address and am waitinf a reply to process and return and refund.

Hi Christina, we're sorry — both fixtures arriving with shattered globes is exactly the kind of experience we don't want you to have, and you shouldn't have had to wait on a reply to get it sorted.

Your refund has been processed. If you'd still like the fixtures for your space, just let us know and we'll get replacements shipped out with extra care taken in the packaging.

We also want to make sure this doesn't happen again — we're looking into how both globes ended up damaged in transit so we can tighten up our packaging on this one. Thank you for your patience, and we're sorry it took longer than it should have to hear back from us.

The Golden Lighting Team